Ponad 1500 osób oceniło nas na 5,0!
W ciągu 5 lat od momentu, kiedy budynek w którym mieszkasz został oddany do użytkowania możesz zgłosić deweloperowi wszystkie znalezione wady, usterki i uszkodzenia mieszkania oraz części wspólnych bloku.
Usterki takie jak błędnie osadzone okna, brak odpływów na balkonie, pękające ściany, odspojenia tynków, mostki termiczne oraz błędy w hydroizolacji budynku mogą ujawnić się dopiero po pewnym czasie od wprowadzenia się i spowodować konieczność przeprowadzenia kosztownych napraw.
Wszystkie te wady, zgodnie z prawem, powinny zostać naprawione przez dewelopera i na jego koszt.
Błędnie osadzone okna mogą być przyczyną dużych strat ciepła, co przekłada się na wysokie koszty ogrzewania.
Rysy, pęknięcia oraz odspojenia tynku każdorazowo świadczą o popełnionych błędach wykonawczych.
Nieszczelności hydroizolacji, błędnie odprowadzenie i zagospodarowanie wody opadowej oraz przecieki na instalacjach są powodem wielu problemów zarówno w mieszkaniach jak i domach.
Niechlujnie lub błędnie wykonana izolacja termiczna może zwiększyć koszty ogrzewania lokalu nawet o 200%.
Instalacja wykonana niezgodnie ze sztuką może być powodem groźnych incydentów i problemów w przyszłości.
Brak odpowiedniego odpływu, błędnie wykonane okładziny oraz niezgodne z wymogami balustrady to problemy mogące nieść za sobą duże konsekwencje.
Znajdujesz usterkę w swoim domu lub po prostu chcesz skontrolować stan nieruchomości przed końcem rękojmii.
Nasz inżynier wykona przegląd nieruchomości, zanalizuje stan techniczny nieruchomości i sporządzi kompleksowy raport z zapisem usterek.
Nasz prawnik pomoże z przygotowaniem pisma do dewelopera, które wezwie go do naprawienia wskazanych usterek.
Deweloper, zobowiązany do wywiązania się z obowiązku rękojmi naprawi wskazane wady na swój koszt.
„Polecam tę usługę. Ludzie nie wiedzą, że dewelopera obejmuje rękojmia i możemy za darmo domagać się poprawek fuszerek w naszych mieszkaniach nawet po wielu latach!”
Janusz z Krakowa
„Super usługa. Teraz wiem, o co mam prosić dewelopera i że nie muszę ponosić kosztu napraw w mieszkaniu (np. remont balustrady). Jestem już po pierwszej wizycie złotej rączki wysłanej przez wspólnotę.”
Agata z Warszawy
„Bardzo dziękuję za pomoc! Okazało się, że nie wydziwiam i moje mieszkanie rzeczywiście ma problem z grzybem z winy dewelopera. Dzięki pomocy Pewny Lokal, deweloper zorganizował po kilku latach porządne odgrzybianie i osuszanie mieszkania.”
Marek i Vanessa z Wrocławia