lub zostaw nam swój numer i oddzwonimy
W ciągu 5 lat od momentu, kiedy budynek w którym mieszkasz został oddany do użytkowania możesz zgłosić deweloperowi wszystkie znalezione wady, usterki i uszkodzenia mieszkania oraz części wspólnych bloku.
Usterki takie jak błędnie osadzone okna, brak odpływów na balkonie, pękające ściany, odspojenia tynków, mostki termiczne oraz błędy w hydroizolacji budynku mogą ujawnić się dopiero po pewnym czasie od wprowadzenia się i spowodować konieczność przeprowadzenia kosztownych napraw.
Wszystkie te wady, zgodnie z prawem, powinny zostać naprawione przez dewelopera i na jego koszt.
Błędnie osadzone okna mogą być przyczyną dużych strat ciepła, co przekłada się na wysokie koszty ogrzewania.
Rysy, pęknięcia oraz odspojenia tynku każdorazowo świadczą o popełnionych błędach wykonawczych.
Nieszczelności hydroizolacji, błędnie odprowadzenie i zagospodarowanie wody opadowej oraz przecieki na instalacjach są powodem wielu problemów zarówno w mieszkaniach jak i domach.
Niechlujnie lub błędnie wykonana izolacja termiczna może zwiększyć koszty ogrzewania lokalu nawet o 200%.
Instalacja wykonana niezgodnie ze sztuką może być powodem groźnych incydentów i problemów w przyszłości.
Brak odpowiedniego odpływu, błędnie wykonane okładziny oraz niezgodne z wymogami balustrady to problemy mogące nieść za sobą duże konsekwencje.
Wszystko, co musisz wiedzieć
Rękojmia jest uprawnieniem ustawowym, z którego możemy skorzystać, gdy rzecz, którą kupiliśmy psuje się. Rękojmi możemy użyć wobec dewelopera, który sprzedał nam mieszkanie, a także wobec firmy budowlanej, która wykańczała nam mieszkanie. Czas, w jakim możemy zgłosić się ze swoimi roszczeniami w przypadku nieruchomości wynosi 5 lat. Po upływie tego czasu nasze żądania naprawy nie będą zasadne.
Podczas przeglądu gwarancyjnego zweryfikujemy, czy nieruchomość „starzeje” się tak jak powinno, czy deweloper wybudował dom zgodnie z projektem, zweryfikujemy także czy pracę wykończeniowe wykonane zostały z należytą starannością.
Inżynier, który będzie sprawdzał nieruchomość wyposażony będzie w najnowszy sprzęt taki jak: lasery krzyżowe, kamery termowizyjne, poziomice, łaty, kątowniki, czy szczelinomierze. Dodatkowo w przypadku nietypowych problemów będą mogli skontaktować się z Głównym Inżynierem firmy Pewny Lokal. Inżynier będzie mógł sporządzić dokumentację zdjęciową, którą od razu będzie można przekazać firmie, by naprawiła wskazane usterki.
Poprawa źle wykonanych prac budowlanych to ogromny koszt, a mieszkanie nie powinno psuć się w krótkim czasie. Dzięki usłudze przeglądu gwarancyjnego przeniesiesz te koszty na dewelopera.
Do nieruchomości i klientów podchodzimy kompleksowo. W przypadku, gdy firma budowlana lub deweloper nie respektuje Twoich praw z tytułu rękojmi, nasi prawnicy gotowi są pomóc. W pierwszej rozmowie telefonicznej powiedzą jak i czego od dewelopera możesz żądać. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, sporządzą w Twoim imieniu odpowiednie pismo. W ostateczności będą walczyć o Twoje prawa przed sądem (z naszymi prawnikami to nic strasznego).
Do nieruchomości i klientów podchodzimy kompleksowo. W przypadku, gdy firma budowlana lub deweloper nie respektuje Twoich praw z tytułu rękojmi, nasi prawnicy gotowi są pomóc. W pierwszej rozmowie telefonicznej powiedzą jak i czego od dewelopera możesz żądać. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, sporządzą w Twoim imieniu odpowiednie pismo. W ostateczności będą walczyć o Twoje prawa przed sądem (z naszymi prawnikami to nic strasznego).
Umówić się z nami na przegląd gwarancyjny można podając swój numer telefonu w formularzu kontaktowym, wypełniając formularz rezerwacyjny lub dzwoniąc bezpośrednio na naszą infolinię (797 014 014).
Podczas przeglądu gwarancyjnego Twojego mieszkania zweryfikujemy:
Przegląd gwarancyjny mieszkania trwa od pół godziny do nawet 5-6 godzin (wszystko zależy od metrażu nieruchomości oraz liczby usterek). Z przeglądu gwarancyjnego inżynier sporządzi opis usterek wraz z dokumentacją zdjęciową.