Odbiory mieszkań, odbiór mieszkania i domu Koszalin
logo pewny lokal
call 797 014 014

Odbiory mieszkań, odbiór mieszkania i domu Koszalin

Fachowe odbiory mieszkań i domów w Koszalinie. Odbiór mieszkania tanio i niezawodnie.

Szybka rezerwacja

Numer telefonu

Potrzebne uzupełnienie numeru telefonu.

Typ nieruchomości

Mieszkanie
Dom
Inne

#1 w Polsce pod względem średniej liczby ocen

facebook logo google logo

Ponad 3500 osób oceniło nas na 5,0!

2021-10-28

pewny lokal pewny lokal

Odbiory mieszkań, odbiór mieszkania i odbiór domu od dewelopera w Koszalinie z Pewny Lokal

Pewny Lokal to firma, która powstała z poczucia misji, ponieważ bardzo wielu ludzi miało i ma cały czas problem z wykonaniem odbioru technicznego domu lub mieszkania. Nie zawsze pomoc członka rodziny jest tym, czego oczekujemy i tym, co faktycznie może nam pomóc. W trakcie odbioru trzeba wiedzieć, na co warto zwrócić uwagę, a także warto mieć do dyspozycji fachowy sprzęt (łaty, poziomice, kątowniki, dalmierze laserowe, szczelinomierze, wilgotnościomierze, pirometry, mierniki napięcia, termodetektory, kamery termowizyjne, lasery krzyżowe), wiedzę i doświadczenie w temacie związanym z realizacją odbiorów. Problemem są te usterki, których nie widać gołym okiem. Najczęściej to one są tymi najdroższymi w naprawie. Właśnie dlatego warto w trakcie odbioru posiłkować się wiedzą osoby doświadczonej, która ma wiedzę i zajmuje się odbiorami zawodowo. Dzięki pomocy inżyniera możemy czuć się pewnie, a przy okazji próbować swoich sił w poszukiwaniu tych drobniejszych wad i usterek.

Dlaczego warto nam zaufać w Koszalinie?

a) Jesteśmy ogólnopolską firmą

Pewny Lokal to firma, która z założenia ma pomagać każdemu, kto ma problem z odbiorem technicznym mieszkań. Właśnie dlatego ma charakter ogólnopolski. Na terenie całego kraju różni deweloperzy realizują swoje inwestycje, robią to szybko, czasem niechlujnie, z różnym skutkiem. Firma Pewny Lokal stara się pomagać w realizacji odbiorów każdemu, kto ma taką potrzebę i chce zlecić fachowcom wykonanie odbioru technicznego.

b) Pracujemy według standardów i najnowszych norm

Jesteśmy skupieni na tym, by prowadząc biznes, orientować się w nowinkach z dziedzin, które związane są z budownictwem, rynkiem pierwotnym, a także kontrolą najnowszych zapisów. Zależy nam na tym, by wszystkie bieżące zmiany wprowadzać w życie. Staramy się wykonywać pracę w pełni profesjonalnie, dlatego wiedza teoretyczna jest nam tak samo potrzebna jak ta praktyczna. Możemy się pochwalić też tym, że posiadamy m.in. certyfikat Instytutu Techniki Budowlanej.

c) Nasza usługa jest legalna

Skupiamy się na tym, by usługa, którą oferujemy, była wystarczająco transparentna. Płacimy wszystkie podatki, które określa prawo polskie (VAT i podatki dochodowe, zarówno od dochodu inżyniera, jak i dochodu naszej firmy, czyli PIT i CIT). Staramy się działać legalnie, ponieważ wiemy, że taka postawa przyniesie nam profity. Osoby zainteresowane odbiorami mieszkań i domów, będą traktować nas jak wiarygodną firmę, a my będziemy mogli złożyć zeznania na rzecz klienta, gdy deweloper  nie będzie chciał polubownie zakończyć sporu.

d) Jesteśmy szybcy i nie odwołujemy odbiorów na ostatnią chwilę

Staramy się organizować odbiory w taki sposób, by w razie konieczności mieć kogoś, kto będzie mógł zastąpić inżyniera. Zależy nam na tym, by nie przekładać odbiorów, wiemy, że to wiąże się ze sporym stresem ze strony inwestora, ale także z organizacją nowego terminu, co nie jest takie proste. W razie potrzeby załatwiamy zastępstwo, inny inżynier przyjeżdża na umówiony termin, ponieważ szanujemy czas wszystkich, którzy na odbiór muszą się stawić.

e) Oferujemy wsparcie infolinii prawnej podczas odbioru

Prawnicy, którzy pracują dla nas, prowadzą infolinię. Dzięki niej nasi klienci mają możliwość skorzystać z porady prawnika, który w sytuacjach niejasnych może doradzić i podpowiedzieć, co trzeba zrobić. Wiedza naszych specjalistów daje poczucie bezpieczeństwa i sprawia, że sytuacje pozornie bez wyjścia zazwyczaj można rozwiązać. Jest to ważne i potrzebne, tym bardziej że zazwyczaj prawnicy doradzają w sporach, które dotyczą większych problemów.

Lista inwestycji, na których m.in. odbieraliśmy mieszkania w Koszalinie

- Inwestycja – Osiedle Rokosowo, Deweloper: Dom Deweloper Sp. z o.o. Sp. K.

- Inwestycja – Mieszkania przy ulicy Sierpińskiego/Tatarkiewicza, Deweloper: KSM „Przylesie”

- Inwestycja – Przylesie, Deweloper: KSM „Przylesie”

- Inwestycja – Apartamenty Prestiż, Deweloper: Czernicki-Nieruchomości

- Inwestycja – Osiedle Bursztynowe, Deweloper: Dom Deweloper Sp. z o.o. Sp. K.

- Inwestycja – Dzierżęcińska, Deweloper: Dom Deweloper Sp. z o.o. Sp. K.

- Inwestycja – Jesionowa, Deweloper: Dom Deweloper Sp. z o.o. Sp. K.

- Inwestycja – Zientarskiego, Deweloper: LECHBUD Koszalin

- Inwestycja – Osiedle Holenderskie, Deweloper: LECHBUD Koszalin

- Inwestycja – Grunwaldzka 14, Deweloper: Figura Development

- Inwestycja – Parter House, Deweloper: Parter House Deweloper

Jak wygląda odbiór mieszkania lub domu z inżynierami oraz inspektorami budowlanymi Pewnego Lokalu w Koszalinie

Najważniejszym dokumentem z odbioru domu czy mieszkania będzie protokół odbioru. Nasza firma zaleca każdemu, by sporządził protokół odbioru, w sposób formalny, z datami, podpisami i wszystkimi nieprawidłowościami, które zostały dostrzeżone przez inwestora lub pomagającego mu inżyniera. Mając na uwadze konieczność stworzenia protokołu, warto skorzystać z fachowej pomocy inżyniera, który pomaga w trakcie odbioru wychwycić wszystkie nieprawidłowości. Nie jest to droga usługa, a pozwala na odbiór w towarzystwie specjalisty, który dopilnuje tego, by w protokole zostały umieszczone najważniejsze i najbardziej kosztowne wady i usterki. Protokół odbioru może ustrzec inwestora przed wydatkiem związanym z naprawą wad, które zostały wpisane do protokołu, ponieważ do tych wad musi odnieść się wykonawca – deweloper w terminie 14 dni od podpisania protokołu, a do 30 dni ma obowiązek, by wady naprawić.


Była nauczycielka języka polskiego, która postanowiła przebranżowić się, by pracować w branży nieruchomości. Sprzedała swoje mieszkanie w mieście i kupiła niewielki domek na wsi – formalnościami zajęła się nasza firma, od tej pory współpracujemy. Do tego stopnia zainteresowała się nieruchomościami, że od kilku lat pomaga znajomym nadzorować remonty i ekipy wykończeniowe. Umiejętnie korzysta ze sprzętów takich jak łata murarska, kątownik czy dalmierz.

Rozwiń tekst

Historie i opinie naszych klientów

Mamy kilkukrotnie więcej opinii niż największy z konkurentów

Zostaw Twój numer, a opowiemy jak możemy Ci pomóc!
Oddzwaniamy w kilka minut!
ikona apostrofu

„Rewelacyjny kontakt, bardzo miła i fachowa obsługa. Pan który mnie wspierał podczas odbioru lokalu wykazał się pełnym profesjonalizmem i bez żadnego problemu udzielał mi odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania.”

Paweł
ikona apostrofu

„Korzystałem z pomocy w tej firmie w sprawie umowy deweloperskiej. Prawnicy posiadają bardzo dużą wiedzę w tym temacie. Oprócz tego byli w stanie przekazać ją w sposób zrozumiały dla mnie. Dzięki temu udało mi się dodać kilka ważnych punktów do umowy, które mnie chroniły. Czas realizacji zlecenia to kilkanaście godzin. Dziękuję!”

Bartłomiej
ikona apostrofu

„Sumiennie, a co najważniejsze szczegółowo wykonana praca przez Pana Macieja! Polecam!”

Aleksander
ikona apostrofu

„Pełen profesjonalizm. Udzielili nam pełnej informacji. Pan odpowiedział wyczerpująco na WSZYSTKIE pytania w jasny i zrozumiały sposób. Raport napisany w przejrzysty i przystępny dla laika sposób. Zdecydowanie polecam.”

Anna
ikona apostrofu

„Pełen profesjonalizm. Udzielili nam pełnej informacji. Pan odpowiedział wyczerpująco na WSZYSTKIE pytania w jasny i zrozumiały sposób. Raport napisany w przejrzysty i przystępny dla laika sposób. Zdecydowanie polecam.”

Anna
ikona apostrofu

„Wszystko ok. Dobry kontakt, możliwość szybkiego załatwienia, kompetentna pomoc przy odbiorze. Cena usługi też ok.”

Marcin
ikona apostrofu

„Bardzo konkretni i fachowi inżynierowie, polecam!”

Michał
Zostaw Twój numer, a opowiemy jak możemy Ci pomóc!
Oddzwaniamy w kilka minut!
oceny google i facebook pewny lokal oceny google i facebook pewny lokal

Ponad 3500 osób oceniło nasze odbiory od dewelopera na 5,0!

Jesteśmy certyfikowani

Zobacz, jakie szkolenia przechodzą nasi inżynierowie i jakie posiadamy certyfikaty.

Odbiory wykonujemy zgodnie z normami Instytutu Techniki Budowlanej
Mamy dostęp do płatnych norm Polskiego Komitetu Normalizacyjnego
Przeszliśmy szkolenie z termowizji wg Infrared Training Center
Jesteśmy certyfikowani przez organizację InterNACHI

Używamy najlepszego sprzętu

Podczas odbiorów mieszkań i domów posługujemy się atestowanym sprzętem, którego deweloper nie może podważyć.

Kamery termowizyjne
Dalmierze, lasery krzyżowe
Narzędzia pomiarowe
Łaty, kątowniki

Galeria usterek

Przykładowe usterki, które znaleźliśmy podczas oddań domów i mieszkań od dewelopera.

Koszt naprawy: 5 000 zł
przykładowe usterki

błędnie wykonane podłoże pod podkładem podłogowym; niska odporność podkładu na ściskanie

Koszt naprawy: 600 zł
przykładowe usterki

błędnie wykonana instalacja elektryczna (brak odpowiedniej grubości tynku); zatynkowana puszka elektryczna

Koszt naprawy: 450 zł
przykładowe usterki

nieszczelność instalacji wodnej (podczas próby szczelności 'na mokro')

Koszt naprawy: 1 000 zł
przykładowe usterki

błędnie wykonany punkt styku (ściana nośna-ściana działowa); odspojenie tynku; brak dylatacji

Koszt naprawy: 100 zł
przykładowe usterki

uszkodzenie mechaniczne narożnika ściany otynkowanej

Koszt naprawy: 2 500 zł
przykładowe usterki

błędnie wykonana okładzina z dachówki ceramicznej na 75% powierzchni połaci dachu (błędne kotwienie, brak liniowości)

Koszt naprawy: 1 000 zł
przykładowe usterki

brak wyprofilowania odpływu na zadaszeniu; zastoiska wody

Koszt naprawy: 400 zł
przykładowe usterki

uszkodzenie mechniczne powłoki lakierniczej na grzejniku

Koszt naprawy: 1 000 zł
przykładowe usterki

dachówka betonowa oraz siding (deski elewacyjne) w złym stanie technicznym.

Koszt naprawy: 400 zł
przykładowe usterki

trwałe zabrudzenia stolarki okiennej pianą montażową

Koszt naprawy: 7 000 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

podciąg kapilarny/brak izolacji poziomej budynku

Koszt naprawy: 2 000 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

nieszczelność pionu kanalizacyjnego

Koszt naprawy: 450 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

liczne przedmuchy (nieszczelności) na stolarce okiennej

Koszt naprawy: 2 500 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

dom z rynku wtórnego; zawilgocenie od strony połaci dachu

Koszt naprawy: 1 000 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

mostek termiczny; niechlujnie ułożona warstwa izolacji termicznej w połaci dachu

Koszt naprawy: 50 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

zapowietrzony grzejnik drabinkowy

Koszt naprawy: 550 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej

Koszt naprawy: 550 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

nieszczelność instalacji wodnej

Koszt naprawy: 1 000 zł
przykładowe usterki
łata kontrolna

błędny montaż parapetu zewnętrznego, trudny do zauważenia gołym okiem

Koszt naprawy: 500 zł
przykładowe usterki
łata kontrolna 200 cm

brak płaszczyzny ściany otynkowanej (niezgodność z normą PN-B 10110:2005) - niezauważalne gołym okiem

Koszt naprawy: 1 000 zł
przykładowe usterki
laser krzyżowy; łata kontrolna 200cm

brak płaszczyzny podkładu podłogowego w skali całego pomieszczenia - niemożliwe do zweryfikowania bez lasera krzyżowego

Koszt naprawy: 1 000 zł
przykładowe usterki
kątownik budowlany; łata kontrolna

błędny montaż rozdzielacza C.O (brak kąta prostego, brak liniowości względem ściany) - niezauważalny gołym okiem

Koszt naprawy: 2 500 zł
przykładowe usterki
kątownik budowlany; narzędzia pomiarowe

brak liniowości oraz powtarzalności wymiarów schodów monolitycznych żelbetowych

Koszt naprawy: 700 zł
przykładowe usterki

mostek termiczny — nieskutecznie zaizolowany wyłaz dachowy. Ślady ognisk korozji biologicznej oraz kondensacji wilgoci.

Koszt naprawy: 2 200 zł
przykładowe usterki

jeden obwód elektryczny na poddaszu nieużytkowym. Brak możliwości podłączenia klimatyzacji lub innych urządzeń o dużej mocy poborowej.

Koszt naprawy: 500 zł
przykładowe usterki

sztywna spoina na styku rama okna - parapet. Duże ryzyko nieszczelności.

Koszt naprawy: 1 600 zł
przykładowe usterki

odparzenia okładziny ceramicznej na tarasie i na opasce okalającej budynek. Płytki kwalifikują się do wymiany.

Koszt naprawy: 2 400 zł
przykładowe usterki

ślady zawilgocenia pod nieszczelną płytą balkonową (znajdującą się powyżej).

Koszt naprawy: 2 500 zł
przykładowe usterki

ślady zawilgocenia pod nieszczelną płytą balkonową (znajdującą się powyżej).

Koszt naprawy: 10 000 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

korozja pionu kanalizacyjnego, nieszczelność instalacji kanalizacyjnej

Koszt naprawy: 700 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

nieszczelność okna tarasowego, przedmuch zimnego powietrza

Koszt naprawy: 1 000 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

nieszczelność instalacji grzewczej (objawiająca się regularnie zapowietrzającym się grzejnikiem)

Koszt naprawy: 1 500 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

mostek termiczny, przemarzanie szpalety okna połaciowego

Koszt naprawy: 500 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

mostek termiczny, strata ciepła przez ścianę szczytową poddasza nieużytkowego

Koszt naprawy: 4 500 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

błędnie osadzone okno kolankowe, straty ciepła oraz brak liniowości zabudowy

Koszt naprawy: 2 000 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

nieszczelność na styku ścianki kolankowej z połacią dachu

Koszt naprawy: 5 500 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

nieszczelność połaci dachu, przeciek

Koszt naprawy: 500 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

niechlujnie wykonana termoizolacja poddasza

Koszt naprawy: 1 500 zł
przykładowe usterki
kamera termowizyjna

podciąg kapilarny/brak izolacji poziomej budynku

Koszt naprawy: 2 500 zł
przykładowe usterki

wada fabryczna pakietu szybowego (niezgodność z normą PN-EN 1279:2018; podstawa do wymiany oszklenia)

Koszt naprawy: 500 zł
przykładowe usterki

nieudolnie wykonana próba korekty zapadniętego narożnika posadzki; błąd wykonawczy

Koszt naprawy: 400 zł
przykładowe usterki

brak drożności otworów odwadniających w ramach okiennych (uwaga globalna)

Koszt naprawy: 1000 zł
przykładowe usterki

uszkodzenie mechaniczne powierzchni parapetu z konglomeratu

Koszt naprawy: 500 zł
przykładowe usterki

błędne wykonanie powłoki zabezpieczającej na pochwycie balustrady

Koszt naprawy: 300 zł
przykładowe usterki

ubytki tynkarskie przy punktach elektrycznych (uwaga globalna)

pewny lokal pewny lokal

Poradniki

Zachęcamy do pobrania darmowych poradników przygotowanych przez naszych prawników i inżynierów

Poradnik odbioru technicznego od dewelopera

okładka poradnika

Poradnik poodbiorowy

okładka poradnika

Poradnik o rękojmi nieruchomości

okładka poradnika

Co sprawdzamy w ramach odbioru?

Gwaranacja wyłapania wszystkich usterek, nie tylko tych widocznych gołym okiem.

tynki

Tynki i wylewki

Metraż weryfikujemy na życzenie klienta, kiedy zaistnieje podejrzenie niezgodności z pomiarem powykonawczym.

stolarka

Stolarka drzwiowa i okienna

Sprawdzamy okna i drzwi, także pod kątem zgodności ze standardem.

instalacje

Instalacje

Zweryfikujemy instalację elektryczną, kanalizacyjną, ciepłą oraz inne instalacje.

przynależności

Przynależności

Sprawdzimy ich zgodność ze standardem oraz normami budowlanymi (np. wymiary miejsca postojowego).

mertaż

Metraż

Metraż weryfikujemy na życzenie klienta, kiedy zaistnieje podejrzenie niezgodności z pomiarem powykonawczym.

zawilgocenia

Zawilgocenia i mostki termiczne

Weryfikujemy szczelność okien, pleśń, grzyba za pomocą kamer termowizyjnych.

Jakie dokumenty mogą być przydatne

Poniższe dokumenty pozwolą nam wykonać kompleksowy odbiór techniczny nieruchomości od dewelopera.

rzut architektoniczny

Rzut architektoniczny

Rzut zwykle stanowi załącznik do prospektu informacyjnego dewelopera. Rzut projektowy jest nam potrzebny podczas odbioru technicznego do zweryfikowania układu mieszkania (np. wnęki, ściany) oraz rozmieszczenia instalacji.

standard wykończenia

Standard wykończenia

Standard to dokument, który określa jak deweloper wykończy mieszkanie (np. czy stan deweloperski obejmuje parapety wewnętrzne, czy nie). Dzięki standardowi jesteśmy w stanie kompleksowo zweryfikować mieszkanie lub dom podczas odbioru.

prospekt informacyjny

Prospekt informacyjny

Niekiedy informacje istotne dla przeprowadzenia odbioru technicznego znajdują się także w prospekcie informacyjnym dewelopera. Rzut projektowy oraz standard wykończenia zazwyczaj stanowią załączniki do prospektu informacyjnego.

Dowiedz się więcej o odbiorze technicznym

Obejrzyj krótkie filmiki, aby dowiedzieć się na czym polega odbiór deweloperski.

Jak to działa?

Dowiedz się więcej o odbiorze technicznym

zamówienie

Zamówienie

Podajesz miasto i metraż, a nasi pracownicy umawiają zlecenie z inżynierem.

wizyta

Wizyta

W czasie odbioru lub przeglądu nieruchomości nasz inżynier sprawdza jej stan techniczny, zgodność z normami budowlanymi i projektem. Wykorzystujemy kamery termowizyjne.

dokumentacja

Dokumentacja

Odbiór mieszkania kończy się protokołem odbioru sporządzonym przez dewelopera. Na rynku wtórnym 48h po odbiorze mieszkania otrzymujesz raport.

Odbiory mieszkań także w innych miastach

Działamy na terenie całej Polski. Zobacz, gdzie jeszcze możemy Ci pomóc.