2022-03-30
Piła to miejsce interesujące i miasto rozwijające się, w którym odbiór mieszkań jest traktowany bardzo często jak formalność, na którą nie należy się przygotowywać. Niestety, współczesny pośpiech w trakcie budowy mieszkań deweloperskich warunkuje większą liczbę wad i usterek. Jeśli one pozostaną niezauważone, to inwestor będzie musiał pokryć koszty wszystkich poprawek. Warto zlecić odbiór naszym fachowcom, którzy dojadą do Piły i pomogą znaleźć wszystkie nieprawidłowości. Nasi inżynierowie są specjalistami w dziedzinie odbiorów i pomogą odebrać każde mieszkanie.
Po zgłoszeniu się do nas, klient zostanie poproszony o dokumentację, dzięki której będziemy w stanie przygotować się do odbioru stanu deweloperskiego w Pile. Na podstawie dokumentów, zorientujemy się, jak definiuje stan deweloperski sam deweloper, ponieważ doprecyzowują go firmy deweloperskie w umowach przedwstępnych. Po przygotowaniu następuje odbiór, podczas którego kontrolujemy to, co zostało zrealizowane. Mierzymy odchyłki, metraż mieszkania, kontrolujemy stan instalacji. Wynik przedstawiamy w raporcie, który klient będzie mógł wykorzystać, jeśli deweloper nie zgodzi się z protokołem odbioru. Zapewniamy profesjonalną pomoc, dzięki której odbiór mieszkania stanie się przyjemnością. Piła – numer infolinii to 797 014 014.
Autor
Jolanta Buzalska
Była nauczycielka języka polskiego, która postanowiła przebranżowić się, by pracować w branży nieruchomości. Sprzedała swoje mieszkanie w mieście i kupiła niewielki domek na wsi – formalnościami zajęła się nasza firma, od tej pory współpracujemy. Do tego stopnia zainteresowała się nieruchomościami, że od kilku lat pomaga znajomym nadzorować remonty i ekipy wykończeniowe. Umiejętnie korzysta ze sprzętów takich jak łata murarska, kątownik czy dalmierz.
Metraż weryfikujemy na życzenie klienta, kiedy zaistnieje podejrzenie niezgodności z pomiarem powykonawczym.
Sprawdzamy okna i drzwi, także pod kątem zgodności ze standardem.
Zweryfikujemy instalację elektryczną, kanalizacyjną, ciepłą oraz inne instalacje.
Sprawdzimy ich zgodność ze standardem oraz normami budowlanymi (np. wymiary miejsca postojowego).
Metraż weryfikujemy na życzenie klienta, kiedy zaistnieje podejrzenie niezgodności z pomiarem powykonawczym.
Weryfikujemy szczelność okien, pleśń, grzyba za pomocą kamer termowizyjnych.
Rzut zwykle stanowi załącznik do prospektu informacyjnego dewelopera. Rzut projektowy jest nam potrzebny podczas odbioru technicznego do zweryfikowania układu mieszkania (np. wnęki, ściany) oraz rozmieszczenia instalacji.
Standard to dokument, który określa jak deweloper wykończy mieszkanie (np. czy stan deweloperski obejmuje parapety wewnętrzne, czy nie). Dzięki standardowi jesteśmy w stanie kompleksowo zweryfikować mieszkanie lub dom podczas odbioru.
Niekiedy informacje istotne dla przeprowadzenia odbioru technicznego znajdują się także w prospekcie informacyjnym dewelopera. Rzut projektowy oraz standard wykończenia zazwyczaj stanowią załączniki do prospektu informacyjnego.
Podajesz miasto i metraż, a nasi pracownicy umawiają zlecenie z inżynierem.
W czasie odbioru lub przeglądu nieruchomości w Pile nasz inżynier sprawdza jej stan techniczny, zgodność z normami budowlanymi i projektem. Wykorzystujemy kamery termowizyjne.
Odbiór mieszkania kończy się protokołem odbioru sporządzonym przez dewelopera. Na rynku wtórnym 48h po odbiorze mieszkania otrzymujesz raport.