21 listopada 2018
Odbiorom technicznym mieszkań często towarzyszą emocje, które potrafią uniemożliwić nam zdroworozsądkową ocenę stanu lokalu. Właśnie dlatego warto skorzystać z pomocy fachowców, którzy spokojnym okiem wykryją usterki niedostępne oczom laika. Dzięki doświadczeniom z setek odbiorów mieszkań naszym specjalistom nie umknie żadne zarysowanie, pęknięcie lub zawilgocenie. W Poznaniu pomagaliśmy przy odbiorach mieszkań na takich inwestycjach jak Młody Grunwald firmy Ronson czy ATAL Malta dewelopera Grupy ATAL. Odbiory mieszkań przeprowadzamy na terenie Poznania oraz okolic – nasi fachowcy byli już min. w Palędziu, Komornikach i Dąbrówce.
Zadzwoń na naszą infolinię i połącz się z konsultantem korzystając z numeru 797 014 014. Podczas rozmowy w ciągu kilku minut umówisz się na odbiór i otrzymasz wszystkie potrzebne informacje dotyczące odbiorów mieszkań oraz dokumentów przydatnych na miejscu odbioru. Nasi inżynierowie działają zgodnie z listą kontrolną dzięki czemu zawsze zwracają uwagę na najważniejsze elementy, które naszym zdaniem należy sprawdzić w trakcie odbiorów mieszkań. Więcej przydatnych wiadomości pomocnych podczas odbiorów mieszkań znajduje się w artykułach udostępnionych na naszej stronie: pomiar metrażu mieszkania, protokół odbioru, ściany i tynki oraz badanie kamerą termowizyjną.
Wybrzuszenia i zarysowania to bardzo często spotykane wady. Te oraz wiele innych usterek nasi inżynierowie wykryją podczas odbiorów mieszkań dzięki sprzętowi spełniającemu normy, a także dzięki znajomości norm budowlanych. Zawarte poniżej sprawozdania to zaledwie wycinek z ponad stu odbiorów mieszkań które Pewny Lokal przeprowadził w Poznaniu:
„Sprawozdanie” nr 1 z przykładowego odbioru mieszkania w Poznaniu:
Salon z aneksem kuchennym: brak kąta, falowanie tynku, wybrzuszony tynk przy parapetach, grzejnik do regulacji, odprysk i rysa na szybie, skaza na ramie okiennej. Sypialnia: okno do regulacji, wykończenie przy parapetach, brak kąta, falowanie tynku. Łazienka: brak pionu i kąta na ścianie we wnęce pralki, garb na posadzce. Balkon: rysa na tynku we wnęce okiennej, drżącą szyba w balustradzie, do poprawy spoina silikonowa.
„Sprawozdanie” nr 2 z przykładowego odbioru mieszkania w Poznaniu:
Poziome zarysowanie tynku w kuchni pod sufitem. Lekkie odchylenie od pionu narożnika w pokoju (7mm/2m). Małe zarysowanie na szybie w salonie i pokoju. Okna pobrudzone farbą elewacyjną. W pokoju i przedpokoju inny wymiar grzejnika niż projektowane (wynika to z uwagi na za krótki fragment ściany na montaż grzejnika zastosowano krótsze ale wyższe - moc podobna lub wyższa). Tynk strukturalny na balkonie popryskany farbą elewacyjną. Rysy na płycie żelbetowej nad balkonem. Pozostawiona szczelina w narożniku elewacji przy dachu (możliwość zaciekania) konieczność wykonania właściwej obróbki blacharskiej lub wypełnienia szczeliny masą tynkarską.
„Sprawozdanie” nr 3 z przykładowego odbioru mieszkania w Poznaniu:
W przedpokoju dwa wybrzuszenia na ścianie. W sypialni na suficie podejrzenie zacieku (prawdopodobnie wilgotny gips po zaszpachlowaniu - odwiercono otwór w celu sprawdzenia - tynk suchy). W sypialni rysa na ramie okna od wew. i uszkodzona okleina od strony zewn. W salonie na oknie od zewn. małe uszkodzenie okleiny na ramie. Na balkonie zarysowanie na balustradzie na elemencie metalowym. Brak przegród między balkonami - w trakcie realizacji.
„Sprawozdanie” nr 4 z przykładowego odbioru mieszkania w Poznaniu:
Brak kąta w sypialni. Brak w oknach: osłonek zawiasów, okuć (uchwytów), zaślepek otworów odwadn., osłon nawietrzników. Okna oraz rolety zewn. brudne do wyczyszczenia, niepościągane folie ochronne z ram i parapetów. W salonie rysa na ramie okiennej od zewnątrz oraz luźna góra okna (rama) - przy dociskaniu okno pracuje (źle zamocowane). Parapet zewnętrzny w salonie wybrzuszony i porysowany. Brak wypełnienia tynkiem przy parapetach wewnętrznych (po montażu), wystająca piana montażowa. Otwory drzwiowe za wysokie (średnio 221 cm).
„Sprawozdanie” nr 5 z przykładowego odbioru mieszkania w Poznaniu:
Wymagana regulacja okna i wyprawka koloryzująca na zgrzewie ramy okiennej w salonie od zewn. Lekkie uszkodzenia ramy okiennej przy uszczelce w sypialni (niewidoczne przy zamkniętym oknie). W salonie i przedpokoju uszkodzona wylewka, naprawiona żywicą. Na osłonie grzejnika mały odprysk farby. Na balustradzie na balkonie mały ślad rdzy (prawdopodobnie od opiłków od wiercenia) do wyczyszczenia.
DARMOWE PORADNIKI PEWNY LOKAL
Jak kupić nieruchomość od dewelopera?
PODAJ SWÓJ ADRES E-MAIL,
NA KTÓRY MAMY WYSŁAĆ PORADNIK
Poradnik odbioru
technicznego od dewelopera
PODAJ SWÓJ ADRES E-MAIL,
NA KTÓRY MAMY WYSŁAĆ PORADNIK
Kary umowne w umowach nieruchomościowych
PODAJ SWÓJ ADRES E-MAIL,
NA KTÓRY MAMY WYSŁAĆ PORADNIK
Rękojmia
nieruchomości
PODAJ SWÓJ ADRES E-MAIL,
NA KTÓRY MAMY WYSŁAĆ PORADNIK
Cesja i inne formy flipowania nieruchomości
PODAJ SWÓJ ADRES E-MAIL,
NA KTÓRY MAMY WYSŁAĆ PORADNIK
Poradnik dla nabywców
na rynku wtórnym
PODAJ SWÓJ ADRES E-MAIL,
NA KTÓRY MAMY WYSŁAĆ PORADNIK
Mamy pięć razy więcej opinii niż największy z konkurentów!
Rewelacyjny kontakt, bardzo miła i fachowa obsługa. Pan który mnie wspierał podczas odbioru lokalu wykazał się pełnym profesjonalizmem i bez żadnego problemu udzielał mi odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania.
— Artur
Profesjonalizm, punktualność, dokładność, znajomość tematu, życzliwe podejście do klienta. Polecam!
— Małgorzata
Korzystałem z pomocy w tej firmie w sprawie umowy deweloperskiej. Prawnicy posiadają bardzo dużą wiedzę w tym temacie. Oprócz tego byli w stanie przekazać ją w sposób zrozumiały dla mnie. Dzięki temu udało mi się dodać kilka ważnych punktów do umowy, które mnie chroniły. Czas realizacji zlecenia to kilkanaście godzin. Dziękuję!
— Paweł
Sumiennie, a co najważniejsze szczegółowo wykonana praca przez Pana Macieja! Polecam!
— Grzegorz
Polecam! Pelen profesjonalizm i wspaniałe podejście do klienta!
— Krzysztof
Pełen profesjonalizm. Udzielili nam pełnej informacji. Pan odpowiedział wyczerpująco na WSZYSTKIE pytania w jasny i zrozumiały sposób. Raport napisany w przejrzysty i przystępny dla laika sposób. Zdecydowanie polecam.
— Qla Hula
Wszystko ok. Dobry kontakt, możliwość szybkiego załatwienia, kompetentna pomoc przy odbiorze. Cena usługi też ok.
— Krzysztof
Bardzo konkretni i fachowi inżynierowie, polecam!
— Marcin
Nasze usługi są banalnie proste
Sprawdzamy teżstan techniczny
Wystarczy, że prześlesz projekt dokumentacji prawnej lub podasz numer księgi wieczystej.
Doświadczony prawnik sprawdza projekty umów i księgi wieczyste oraz weryfikuje stan prawny nieruchomości.
Przesyłamy przejrzysty raport na e-mail klienta 48h po złożeniu zamówienia.
Sprawdzamy teżstan prawny
Podajesz miasto i metraż, a nasi pracownicy umawiają zlecenie z inżynierem.
W czasie odbioru lub przeglądu nieruchomości nasz inżynier sprawdza jej stan techniczny, zgodność z normami budowlanymi i projektem. Wykorzystujemy kamery termowizyjne.
Odbiór mieszkania kończy się protokołem odbioru sporządzanym przez dewelopera. Na rynku wtórnym 48h po odbiorze mieszkania otrzymujesz raport.